Kenangan Steamboat

Assalamualaikum...

Best giler today..dapat makan ngan kwn2 sekelas.Walau diantaranya diorang,aku paling senyap. However diorang layan je aku. Sedih la today. Tak sampai hati nak bagitahu diorang minggu ni aku last ngan diorang. Tapi aku xde mood nak study. Banyak fikir masalah.Hidup aku xsempurna macam2 kawan aku. Tapi aku percaya rezeki Allah. Mungkin aku susah sekarang, hope Allah bagi kekuatan untuk meneruskan perjuangan hidup ni. Haha..., nak sharing sikit. Arini kitorang makan steamboat kat Capsicum kat area Seksyen 30, Shah Alam. Pergh, cara diorang makan steamboat mengalahkan aku sebagai lelaki... Lagi2 Tiqa Simi, makan xhingat dunia. Boleh die sumbat segala macam makanan dalam perut. Aq tengok je. Ni ha gambar kitorang.. Love diorang;


Masing2 dah lapar lettuw tengok makanan...

Terkezut aku tengok imran tetiba tangkap gambar.. naki, tengok cameralah. haha


TOO DELICIOUS... Korang kena cuba semua makan ni...


Cera, Elyani, Alyaa', Amal Azhar, Fatin & Tiqah Hasimi

Alahai..,cover2 senyum pulop..hahaha

cer tengok yang paling kiri sekali... bitch sangat. hahaha.. Yang tak boleh tengok cera macam miss doll tercongok kat tengah2.. Lol

Joe, Imran, Elyani, Tiqa Simi, Amal, Fatin, Alyaa', Cera, Naki, Zakhuan & Aku

Bagi aku,setiap hari yang terjadi adalah kenangan...susah aku nak tinggalkan diorang. Nak cakap yang aku ambil cuti khaspun kat diorangpun segan. Aku layan diorang buat kelakar. Release tension kot. Tapi dalam otak aku ni, biasalah banyak sangat fikir. Lagi2 fikir duit... Hope nanti aku dah tak ade, diorang still ingat kat aku. Aku akan tengok. Kalau diorang tak ingat..., aku bagi CURSE. hahaha.... Btw, nak pergi steamboat lagilah...tapi bersama kawan2 satu kelas...Hope aku sempat. 

Bagi sesiapa yang nak merasai steamboat kat Capsicum..., refer google maps ni ye. Thorbaik tau.




                                                                          Sekian.


Faizzarul Mohd Fadzli

No comments:

Post a Comment

SUBSCRIBE